Furia este o forta incontrolabila care ne preia si ne face sa actionam irational. Cand nu exteriorizati furia aceasta va poate distruge pe interior. Daca a-ti spus vreodata ceva rau sau a-ti tipat la cineva si v-ati simtit mai tarziu vinovat, intelegeti atunci sentimentul.

Daca te-ai indragostit de cineva pe matrimoniale online si vreai sa ai o relatie cu el sau ea, dar stii ca ai probleme de furie, citeste mai jos cum sa o controlezi sau cum sa scapi de ea.

Din fericire, este posibil sa inveti cum sa renunti la furie. In acest articol, voi detalia  strategii care va pot ajuta sa faceti fata acestei emotii intr-un mod sanatos, care va va ajuta sa cresteti ca persoana. Veti invata cum sa renuntati la furie si sa mergeti mai departe.

1. Recunoaste sursa furiei tale

Recunoasteti cand va simtiti furios si incercati sa determinati cauza. Este cauzat de ceva ce poti schimba sau sau este incontrolabil? Sau furia ta este cauzata de cineva pe care nu-l vei mai vedea niciodata, cum ar fi un functionar alimentar sau un chelner la un restaurant? Sau un membru al familiei sau un prieten e cel care te infurie?

Acest lucru este important de recunoscut, deoarece furia pe care o simtiti atunci cand aveti de-a face cu oameni apropiati implica o interactiune continua. Pentru a face fata acestor situatii, cele mai bune strategii de implementat sunt, relaxarea, calmarea gandurilor si exprimarea furiei pe un ton calm.

O alta modalitate de a recunoaste sursa furiei este sa faceti un pas inapoi si sa va evaluati viata. Sunteti acolo unde va asteptati sa fiti in acest moment? Este posibil sa va confruntati cu o frustrare acumulata, deoarece viata dvs. nu va indeplineste asteptarile sau nu va ridicati la standardele asteptate de dvs.

2. Practicati tehnici de relaxare

Folosirea unor strategii simple de relaxare va poate ajuta sa va linistiti sentimentele furioase. Daca practicati aceste strategii des, veti descoperi ca este mai usor sa recurgeti la ele atunci cand simtiti ca furia apare. Este important sa gasiti ce tehnici functioneaza cel mai bine pentru a va ajuta sa va procesati gandurile cu o gandire mai clara.

De exemplu, multi oameni se bucura de aromoterapie pentru a-i ajuta sa se relaxeze. Indiferent daca utilizati uleiuri esentiale intr-o baie sau alt loc, acesta este un instrument excelent pentru calmarea stresului si relaxare,de asemenea usor accesibile. O alta tehnica folosita de multi este de a asculta muzica linistitoare. Acest lucru va poate ajuta sa va indepartati mintea de situatia de fata si va poate ajuta sa va recentrati gandurile.

Practicarea atentiei este o alta metoda foarte eficienta de relaxare. Daca nu sunteti familiarizati cu atentia.

3. Gasiti timp pentru relaxare

Este foarte important sa va dati seama cand este timpul sa luati o pauza. Daca faceti ceva sau vorbiti cu cineva si simtiti furia, pur si simplu scuza-te si iesi la o gura de aer. Plecati si luati cateva minute pentru a va aduna gandurile si a elibera emotiile negative. Luati acest timp pentru a va gandi la modul in care doriti sa raspundeti inainte de a vorbi.

Luarea unui timeout va va impiedica sa spuneti ceva din furie pe care s-ar putea sa il regretati mai tarziu. Gasiti un loc linistit si relaxant pentru a merge in cazul in care aveti nevoie de o pauza. Ganditi-va la unele lucruri pe care le-ati putea face pentru a va racori in acest timp, cum ar fi respiratia lenta si profunda si exercitiile de atentie.

Dupa ce furia ta s-a potolit si vrea sa te faci fata situatiei, ia in considerare ce vei spune cand te vei intoarce. De exemplu, daca vorbeati cu cineva, exprimati faptul ca ii apreciati intelegerea si multumeste pentru ca va dat sansa de a va calma.