Desigur, daca deja iti place sa mergi cu bicicleta, ceea ce vei citi in continuare este de prisos. Dar ceea ce urmeaza sa va spunem in continuare nu facem astfel incat sa scoti pieptul cat de bine se simte sa mergi cu bicicleta, dar pentru ca toti sa fim constienti de beneficiile pe care le aduce si incercam ca si alte persoane sa inceapa sa pedaleze . Unele dintre aceste sfaturi sunt atribuite oricarui exercitiu fizic, dar, intrucat suntem pe un site web de ciclism, vom pune medalia pe biciclete.

  1. Este un sport care iti mentine articulatiile in siguranta

Este adevarat ca ciclismul are si propriile leziuni, dar cu siguranta este mult mai putin daunator decat alte sporturi, cum ar fi alergarea, de exemplu. Atunci cand ne plimbam cu bicicletele, acestea nu sufera niciun impact, iar greutatea corpului nostru cade placut pe sa.

2. Imbunatateste circulatia si antreneaza inima

Mersul cu bicicleta ne permite sa reducem tensiunea arteriala si sa crestem ritmul cardiac maxim. In plus, elimina colesterolul rau si la creste colesterolul bun.

3. Ne ajuta sa imbatranim mai bine

Mergand cu bicicleta in mod regulat senzatia de oboseala va scadea si nivelul de energie va creste. Toate acestea, conform diferitelor studii , ne fac mai susceptibili sa imbatranim intr-un mod sanatos.

4. Plimbarea cu bicicleta ne face mai puternici

Ciclul de cateva ori pe saptamana – cel putin 20 de minute pe calatorie – ne va intari sistemul imunitar si va mentine infectiile si bolile la atingere. Ceva foarte frecvent in randul persoanelor care sunt in forma, este faptul ca au mai putine raceli si sufera mai putin de aceste boli comune.

5. Ciclismul iti imbunatateste fizicul si te face mai fericit

Mersul cu bicicleta cel putin de doua ori pe saptamana – 60 de minute fiecare – va va ajuta sa va mentineti greutatea si sa reduceti stresul cauzat de munca si de zi cu zi. Dupa efortul depus la mersul pe bicicleta, corpul nostru genereaza o serie de endorfine care ne scad nivelul de stres si ne fac sa ne simtim bine.

Beneficiile ciclismului la persoanele cu varste intre 40 si 60 de ani

Niciodata nu este prea tarziu, spune spusele. In ciclism, acesta este si cazul: niciodata nu este prea tarziu sa incepi sa te rostogolesti si sa incepi sa simti tot ce iti poate aduce acest sport. Si daca esti deja un adult matur, de asemenea. Chiar daca aveti intre 40 si 60 de ani, poate fi un moment bun pentru a face prima pedalare. Si studiile stiintifice confirma acest lucru.

Incepeti ciclismul la maturitate: succes garantat

Vine un moment in viata in care te cunosti mai bine pe tine insuti, stii cu siguranta ce iti place, ceea ce iti doresti si, mai ales, ce este cel mai bine pentru tine. Pentru ca atunci cand va veni acest moment, a avea grija de sanatatea ta devine un argument in plus pentru a gasi noi modalitati de a o face, iar ciclismul are multe de spus in acest sens.

Noile studii confirma faptul ca nu conteaza daca nu stiti ce inseamna sa urcati pe bicicleta odata ce ati intrat la maturitate , ci mai degraba ca beneficiile sunt multe, sunt vizibile intr-un timp scurt si sanatatea dvs. va va multumi ca si cum ati fi un biciclist de cand adolescent.

Este adevarat ca inceperea practicarii sportului la o varsta frageda este cel mai indicat . De fapt, face parte din obiceiurile sanatoase si este un pilon fundamental pentru a duce o viata sanatoasa. Instituirea ei catre cea mai mica este o sarcina fundamentala a intregii societati. Ciclismul, de asemenea, deoarece este un mijloc de transport in acelasi timp, este placut de la o varsta frageda si este un sport optim pentru a practica in familie.

Beneficiile ciclismului la copii

Plimbarea cu bicicleta intr-o activitate comuna cu impact scazut care creste rezistenta fizica a copilului in timp ce se joaca si se distreaza.

Stilul de viata sedentar si obezitatea sunt una dintre principalele probleme actuale la copii si adolescenti. Cu ciclismul pot preveni o mare parte a problemelor fizice si a bolilor derivate din acestea.

Mersul cu bicicleta ajuta organismul copilului sa consume excesul de grasime produsa de o dieta proasta.

Copiii care practica activitati fizice au performante academice mai bune si o mai mare usurinta de invatare.

Copiii care invata sa mearga pe bicicleta capata incredere si experimenteaza primele sentimente de realizare.

Este o modalitate buna de a constientiza mijloacele alternative de transport in oras si despre ingrijirea naturii la munte.

La copiii activi, mersul cu bicicleta ii ajuta sa-si reduca anxietatea si sa se simta mai bine.

Cand mergeti cu bicicleta, copilul intareste muschii lombari si imbunatateste pozitia spatelui.

Exercitiile fizice in aer liber ajuta la intarirea sistemului imunitar

Mersul pe bicicleta este o activitate care intareste legaturile de familie. Atunci cand practicati ca familie, se impartaseste un hobby care creeaza legaturi mai puternice intre parinti si copii.